sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Evadare în pictura

 Lunile trecute nu au fost prea bune din punctul de vedere al sănătatii. Tulburări gastrointestinale, cred ca din cauza stresului de pandemie, tratate cu psillyum, tărâțe de grau și ibutin, dar și tulburări de anxietate asociate. 

Ca să evadez am încercat să pictez, urmând exemplul lui Beth care mi-a dăruit Sketchbook challenge. 

Iată ce am făcut ... Acuarela, creioane și marker. 









Un comentariu:

  1. So happy to see you expressing yourself in art. There is nothing like creativity to take us "out of the moment". I knew you would really love this. I knew you had something artistic to say!! Brava

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...