sâmbătă, 26 decembrie 2020

Crăciun în pandemie

 Ieri a fost ziua de Crăciun. Este tot stare de alerta. Asta e de mult și a devenit ceva normal. Nu mergem pe strada fără mască. Ne distanțăm fizic dar și social, de parcă ne ferim unii de alții. A devenit o pandemie de frică și neputință. 

Am fost avertizati să nu ne întâlnim mai multe persoane sa sărbătorim împreună Crăciunul, ca e pericol de covid. Asta ne-a zis președintele în loc să ne ureze Crăciun fericit. Și ne-a mai anunțat ca va veni prima transa de vaccin anti covid, pentru personalul medical. 

În alți ani sărbătoream ziua de Crăciun cu prietenele, cu o masă festivă. Era bine. De data asta am rămas fiecare acasă. Trist. 

După-masă, pe la ora 16, am ieșit cu Doina și Irina la o plimbare prin parcul Titan ca să vedem spectacolul de lumini organizat de primărie, acolo. Ne-am plimbat mai mult de două ore. A fost plăcut. Vremea este încă calda pentru decembrie. Au fost cam 8-10 grade. Era multa lume în parc. Încă nu a nins, poate va ninge în zilele următoare. 

A fost frumos, miscarea ne face bine. 










Și un apus de soare minunat .... 




Sărbători fericite! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...