miercuri, 20 martie 2019

Primavara devreme


Anul acesta primavara a venit devreme. Vremea s-a incalzit mult, dupa 1 martie. Temperaturi pozitive peste 10 grade Celsius. Februarie a fost o luna neplacuta pentru mine. Am intrat, inca din ianuarie,  intr-un tratament stomatologic care s-a lungit pe vreo sase saptamani. Apoi am facut o gripa urata, din 24 februarie, care m-a consumat mai bine de o saptamana. Am facut o febra mare, peste 38 grade si o stare de epuizare fizica inca cateva zile. La inceputul lui martie am inceput sa ma simt mai bine. Mi-a revenit pofta de mancare, ba chiar am simtit o senzatie teribila de foame...

Ieri a fost ziua de nastere a Doinei, 19 martie.
Am sarbatorit-o la restaurantul Gedi, impreuna cu Adriana si Irina.
Apoi a urmat o plimbare in parcul Titanii.Vremea a fost minunata.



La multi ani, Doina!

 Copacii au inflorit inca din 16 martie.

16 martie
19 martie


2 comentarii:

  1. (ahhhh Carmina, your translate-button isn't working anymore ... :-( ...)
    But I LOVE all these blossom trees !!! (not here yet)

    RăspundețiȘtergere
  2. What lovely spring blossoms and Happy Birthday to you today!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...