luni, 2 iulie 2018

Ultima zi a excursiei


Duminica a fost ultima zi de excursie. Vremea s-a imbunatatit simtitor. In fond, nici nu a fost chiar asa de rau, fata de ploile si inundatiile vazute la TV si care s-au produs in unele zone din tara. Am vazut rasarind soarele printre copaci.
Am luat micul dejun si pe la ora 10. dupa ce am multumit si ne-am luat la revedere de la gazda noastra primitoare, am plecat spre casele noastre.

Aceasta este Pensiunea "Casuta din padure" unde am locuit in timpul excursiei

Pensiunea are utilitati pentru toate varstele, aici locul de joaca pentru copii.

Holul de intrare in pensiune

Ne-am indreptat spre Sibiu. In drum, ne-am oprit la Avrig sa vizitam Castelul Bruckental. Castelul, am inteles, a fost retrocedat bisericii evanghelice.  Acum nu este intr-o stare prea buna dar se pare ca va fi reamenajat. Aici se poate vizita un muzeu de arta saseasca si o expozitie privata cu costume folosite in filme. In schimb, domeniul este foarte mare, aici se organizeaza diferite evenimente.





Pe la ora 12 am ajuns la Sibiu. Eu si Rodica ne-am luat la revedere de la colegii care se intorceau la Cluj. Noi urma sa plecam spre Bucuresti, dar pana la ora ora de plecare a trenului, 15:10, am avut destul timp ca sa mai vedem odata Piata Mare si sa luam masa la o terasa.

Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...