marți, 17 octombrie 2017

Reintalnirea cu Smaranda


Aseara, m-am intalnit cu Smaranda Popescu. Nu ne-am vazut din 2008, cand ne-am cunoscut  la o expozitie de patchwork, la Casa de Cultura Fr. Schiller.
Ne-am reintalnit pe Facebook, unde am putut sa admir noile preocupari ale Smarandei care de ceva timp s-a dedicat picturii...si face niste lucruri absolut minunate. Asa am aflat ca va veni la Bucuresti, unde va expune doua lucrari la o expozitie gazduita de Galeria "Occident". La expozitie am revazut-o si pe Betty, o alta amica de-a mea intr-ale artei textile care a venit si ea sa o intalneasca pe Smaranda....A fost o mare bucurie sa ne revedem toate trei!
Galeria "Occident" este o locatie incantatoare, organizata intr-un spatiu aflat la subsolul unei case vechi si care are aspectul unui spatiu locuit...dar plina de arta.

In 2008...de la stanga la dreapta:Smaranda, Carmina, Betty

Betty, Smaranda, Carmina...azi

Lucrarile Smarandei

Smaranda

Smaranda

Alte lucrari din aceasta expozitie .....











2 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...