miercuri, 26 iulie 2017

Doua lucrari mixed media


Azi am avut chef de pictat. Lucrurile au stat, asa, in asteptare, de cateva zile. Mi-am pregatit hartia, dar nu am pus mana pe culori, nu eram inca pregatita, decisa cum sa fac. Azi a fost o zi splendida, nici cald nici rece, numai buna de lucru....si am avut inspiratie. Am folosit culori acrilice si tehnici combinate. Mi-ar fi placut sa folosesc niste sabloane, de litere, figuri geometrice, etc., dar nu am asa ceva. Am incercat sa improvizez niste sabloane din hartie, dar nu prea merge.

Tocmai am terminat de lucru si am facut fotografii.
Iata rezultatul...

Lucrarea # 1

Lucrarea # 1, dupa ce am adaugat niste contur siluetelor

Lucrarea # 2


 lucrarea # 2 - are niste straluciri frumoase, de auriu, poate se vad mai bine in aceasta fotografie

Multumesc pentru vizita!

6 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...