duminică, 7 februarie 2016

Expozitia de plante din parcul Titan


Azi m-am plimbat prin parcul Titan. A fost o zi minunata, cred ca erau 10-12 grade la soare. Acum doua saptamani era zapada si ger...In parc era multa lume la plimbare, gheata de pe lac a inceput sa se topeasca iar ratele si pescarusii faceau baie de soare pe gheata ramasa.





In parcul Titan s-a deschis o expozitie cu plante exotice "Calatorie in jurul lumii, pe la ecuator si tropice" in locul unde se afla inainte sera de flori. N-am stiut de aceasta expozitie pana acum. Geta mi-a atras atentia, asa ca am intrat s-o vizitam. A fost o incantare. In expozitie se afla plante din locuri indepartate, de la ecuator si tropice, cultivate in conditii controlate de temperatura si umiditate, cu un sistem foarte interesant de udare si stropire a plantelor...
Am facut multe fotografii, iata cateva.


sala de lectura




Cactusi
Cascada



mandarin


Maslin


gradina japoneza

gradina japoneza - detaliu




2 comentarii:

  1. Such a lovely city to live in and how wonderful was that bit of the tropics at the end of winter. Glad you are warm. We are getting another snow storm today.

    RăspundețiȘtergere
  2. Très jolies photos, merci pour ce partage.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...