marți, 1 aprilie 2014

Margele de hartie


Azi am experimentat ceva nou, margele de hartie. De mult doream sa fac asta dupa ce am vazut niste videos pe internet....
Este foarte simplu, mai ales ca se pot utiliza tot felul de bucati de hartie si astfel hartia poate fi reciclata creativ. Eu am folosit azi niste cataloage pentru publicitate, frumos colorate, primite de la niste firme. Alte materiale: foarfeca, lipici si scobitori.

Today I experienced something new, paper beads. A long time ago I wanted to do this after I saw some videos on the Internet ....
It is very simple, especially as you can use any piece of paper that can be recycled in this way, creatively. Today I used some catalogs for advertising, colorful, received from some companies. 

Other materials: scissors, glue and toothpicks.


Am desenat niste triunghiuri isoscele cu baza de vreo 3 cm, ca sa-mi fie mai usor sa le decupez.
I drew some isosceles triangles with base about 3 cm, to me it is easier to cut out.


Am taiat triunghiurile.
I cut triangles.



Apoi am luat fiecare fasie si am rasucit-o cu grija pe o scobitoare, avand grija sa pun un pic de lipici la final, ca s-a fixez.
Then I took each strip and I twisted it carefully on a toothpick, making sure to put a little glue on the end to fix.


Apoi am infipt fiecare scobitoare cu margica intr-o placa de polistiren ca sa se usuce.
Then I pricked each toothpick with bead in a polystyrene plate to dry.


 
Asta e tot....deocamdata.
That's all .... for now.



Urmeaza.....
Follows....
Carmina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...