vineri, 30 martie 2012

Spring art pin

In martie am participat la un schimb "Spring Art Pin" pe Milliande Art Community. Urma sa trimit doua "art pinuri" si sa primesc si eu altele de la doua doamne, in conformitate cu lista intocmita aleator. Cum deja am mai participat la astfel de schimburi, am inceput sa ne cunoastem si sa asteptam cu nerabdare sosirea scrisorilor cu surprize. De data asta urma sa trimit pinurile mele lui Mel, in Australia si lui Kalona in Anglia. Eu urma sa primesc de la Sonja din Serbia si Celeste din SUA.
Cu aceasta ocazie m-am gandit ca ar fi bine sa le arat ce este un martisor, ca simbol al primaverii si sa le vorbesc despre aceasta traditie de la noi.
Acest martisor a mers la Mel, impreuna cu alte "goodies",

 iar acesta la Kalona

De la Sonja am primit

iar Celeste mi-a trimis un pin facut dintr-un capacel pe care a pictat un copacel.
Thank you, ladies!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...