vineri, 16 decembrie 2011

Milliande Art Community for Women


De catva timp m-am inscris pe Milliande Art Community for Women, o retea internationala a doamnelor care au ca hobby tot felul de arte (pictura, grafica, fotografie, mixed-media, textile, etc.). Aceasta retea Ning a fost creata de o artista din Anglia, Milliande Demetriou, mixed-media artist.

Comunitatea Milliande are peste 2500 membre, din toata lumea, care sunt inscrise pe diferite grupuri de arta. Sunt peste 50 astfel de grupuri pe diferite teme. Cele mai multe doamne sunt din SUA, Canada si Australia, dar mai suntem cateva si din Europa.
Fiecare grup are niste moderatoare voluntare care propun diverse proiecte, ajuta si urmaresc realizarea proiectelor, dar poate propune oricine un proiect, daca are o idee. Cele mai multe proiecte sunt de schimburi artistice.

Eu m-am inscris pentru inceput in grupul Art Swap, apoi pe Art Exchange.
Primul proiect la care am participat a fost un "Tree ATC swap" adica un schimb de ATC-uri pe tema copacului. Cea care initiaza proiectul pune conditiile: data de incepere a inscrierilor, data de inchidere a inscrierilor, data ultima de trimitere in cazul schimburilor, tipul proiectului, tematica, materiale, etc...
La acest "Tree ATC swap" se propunea trimiterea a doua ATC-uri persoanei care s-a inscris inaintea ta, urmand ca tu sa primesti tot doua ATC-uri de la cea inscrisa dupa tine.

Eu am trimis ATC-urile mele unei doamne, Jan, de pe Coasta de vest a SUA.


si am primit de la Rachel, din Australia, trei ATC-uri. Unul era in plus, ca bonus, pentru ca mi le-a trimis cu intarziere, plus niste "goodies" sau "extras" adica niste nici atentii dragute.

Pentru tot ce primim facem poze si le postam pe forumul proiectului, asa cum se vede din poza.
Sigur... ca mai sunt persoane care nu se tin de cuvant, de aceea se cere din capul locului, de catre moderatoare, ca persoanele care nu pot continua sa anunte din timp.


Un comentariu:

  1. Viata lunga si fructuoasa blogului tau :)...numele este minunat ! felicitari !
    iar ATC-urile sunt de vis !! mai-mai ca-mi faci pofta :D

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...