vineri, 1 septembrie 2023

La Valea lunga si Blaj

 Am petrecut câteva zile la Rodica, la Valea lunga. M-am simtit foarte bine. Duminica, am fost cu Rodica si Radu la Blaj. Blajul este un oras mic dar foarte curat, linistit, bine administrat, plin de flori. Am ramas surprinsa de spatiile verzi cu gazon, pomi ornamentali si  ghivece cu flori de-a lungul strazilor. Am fost sa vedem Campia libertatii, acum un sanctuar al evenimentelor istorice.



Un parc foarte frumos si ingrijit in fata primariei. In vecinătate, catedrala greco catolica si liceul teologic.

In centru, un parc mic dar foarte bine ingrijit, parcul Avram Iancu.

Parcul din fata primariei





Catedrala greco catolica

Liceul teologic


Parcul Avram Iancu 



In parc, un copac foarte batran, 600 ani, stejarul lui Avram Iancu...



O constructie mai noua in Blaj este Sala polivalenta, unde se antreneaza echipa de volei fete, Alba Blaj, a orasului, campioana nationala si cu importante rezultate internationale.


Langa Sala polivalenta, un parc mic si foarte cochet, parcul Veza.


Am plecat abia marti din Valea lunga dar din gara Blaj. Radu ne-a dus la Blaj pe mine si Rodica cu masina si am avut destul timp sa ne mai plimbam prin oras si sa-l admiram.





Am ajuns cu intarziere la Bucuresti, dupa vreo opt ore de mers cu trenul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...