sâmbătă, 9 septembrie 2023

Aniversare cu studenții

 Studenții mei, absolvenții de chimie-fizica din 1998, mă invită mereu la aniversarea unor ani de la terminarea facultății. Asa a fost și anul acesta.... Au trecut 25 de ani! Cum au trecut? !!! 

Ne-am întâlnit la facultate, în amfiteatrul R1. Nu au fost prea mulți absolvenți și tot mai puțini profesori, actualul Decan, prof. univ. Andrei Medvedovici, dna prof. univ. Cristina Mandravel și cu mine. A vorbit dl decan, foarte frumos. Apoi fiecare a spus câteva vorbe despre ceea ce a mai făcut în ultimii ani. Cei prezenți sunt oameni bine realizati! 

Apoi am mers la restaurantul "Mama mia " din spatele Ateneului. Povestiri, amintiri, fotografii, până seara târziu ...


Împreună cu Iuliana 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...