marți, 21 martie 2023

Circul metropolitan

 Duminica 19 martie am fost la circul metropolitan. Am văzut un spectacol matinal, la ora 11:00, împreună cu un grup mai mare de seniori de la club. 

Parcul circului este frumos. Au inflorit magnoliile. Aer de primăvară. 

Au fost două numere cu cai, restul acrobație. Acrobații au fost foarte buni.






Un număr foarte dificil. Bara pe care s-a urcat acrobata era ținută pe bărbie. Acrobata se misca cu o bicicleta mica în acel cilindru... 


După spectacol, am mers împreună cu Corina, Irina și Adi, să mâncăm la restaurantul "La plăcinte" vis a vis de spitalul Colentina. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...