sâmbătă, 25 februarie 2023

Ora de pictura la Clubul seniorilor

 La club facem în fiecare miercuri ora de pictura cu Elena. Ne-a propus o vaza cu flori. Nu prea sunt obișnuită sa fac pictura după natură.

Aceasta este prima lucrare în acrilic, 20cm/20cm, făcută sub îndrumarea și în stilul sugerat de Elena... Cu corecturile ei. 

La a doua încercare (pânza 30 cm/30cm) am lucrat mai mult abstract, în stilul meu. Am lucrat cu acrilice cam diluate, influențată de acuarela. Se pare ca voi face niște corecturi... Dar îmi place compoziția! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...