luni, 21 noiembrie 2022

Moneasa, odihna și relaxare

 Am petrecut doua saptamani (4-19 noiembrie) la Moneasa impreuna cu Gina. Moneasa este o stațiune în județul Arad, la 100km de Arad. O regiune frumoasa dar destul de complicat de ajuns acolo. Deși era noiembrie vremea a fost totuși blândă, a plouat blând, era puțină ceata uneori dimineața, temperaturi până la 10 grade. Culorile toamnei erau minunate în zona de pădure din stațiune. Am făcut tratamente de refacere fizică și relaxare, innot și gimnastica în bazin interior cu apa mezotermala, masaj, magnetodiaflux și ultrasunete. Toată dimineața eram ocupată cu asta iar după masa de prânz dormeam de amiaza. Condiții de cazare bune. Am stat la hotelul Codru Moma. Într-o sâmbăta am făcut o excursie în împrejurimile stațiunii Moneasa, cu un kiki car. Am văzut o exploatare de marmora alba și neagra, acum 8km abandonata. 

La întoarcere ne-am oprit la Mănăstirea Sâmbăta de Sus... Am mai fost pe aici, vara. Acum era toamna și o vreme ploioasa. 

La întoarcerea de la Moneasa, cu mașina, am trecut prin depresiunea de la poalele munților Făgăraș. Munții erau în ceata și zăpadă... 

Echipa de dansuri a elevilor din Dezna care într-o seara ne-a oferit un program artistic 

În excursia prin împrejurimile din Moneasa 

Belvedere, locul cel mai înalt de unde am văzut zona Moneasa 

Hotelul Codru Moma 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...