luni, 28 noiembrie 2022

Putina pictura la Clubul seniorilor

 După mai mult timp, am reinceput, la Clubul seniorilor, orele de pictură. Am lucrat, mai multe doamne, împreună cu Elena. De data aceasta am pictat cu acrilice, materialele fiind date de club. Aceste lucrări vor infrumuseta Clubul.

Eu am lucrat în stilul meu, mai abstract. Mai mult, influențată de tehnica acuarelei...

Lucrările făcute de noi încă din prima ședință. Lucrarile mici, ale colegelor, au beneficiat de ajutorul important, aproape total, al Elenei...pentru începători! 


Aceasta este lucrarea mea, dar nu este forma finala. Am mai lucrat la ea încă o ședință dar am uitat sa o fotografiez. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...