miercuri, 10 februarie 2021

Niște acuarele

 Duminica nu m-am simțit prea grozav, aceeași stare de anxietate. A fost o zi noroasa și ceata. De aceea am stat acasă și am încercat sa fac niște acuarele. 

La început nu am fost prea incantata de ele dar pe măsură ce lucram a început să-mi placa ce a ieșit. Dimensiuni 10cm/15cm, acuarela și tuș. 

Copacul, o tema preferata. Deși e înclinat cam tare, nu cade... 


Lucrarea asta îmi place mult. La început background-ul din acuarela nu m-a prea incantat, dar pe măsură ce lucram eram tot mai entuziasta. I-aș spune *dincolo de pandemie*. Hasurile sunt limitările/restricțiile impuse unei vieți care trebuia să fie plina de culoare. Ne uităm cu speranța printr- o fereastra a sufletului, ca o inima. 


Lucrare inspirata de la Amy Miracle. 


Un comentariu:

  1. I love what you are doing and I love the ideas behind the work. I hope you are getting the vaccine. Yes, like the hearts breaking through the bars we will VERY soon be outside again and hopefully resuming live more fully by summer!!
    Keep up the good work!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...