miercuri, 17 februarie 2021

Chef de lucru

 Se zice ca pofta vine mâncând ... În ultimul timp mi-am revenit și am început sa lucrez, chiar în fiecare zi. Sunt stimulată de filmuletele văzute pe Sketchbook challenge a Laurei Kemshall dar și de filmuletele Laurei Horn care m-au inspirat și stimulat foarte mult.

Am început să lucrez nu numai pe foi de hartie ci și pe un caiet de schițe. 

Zilele trecute am făcut aceste lucruri, folosind acuarela, cafea și creioane. 




Ieri și azi am lucrat aceste lucruri, în acuarela, acrilic și creioane. Îmi place mult ideea cu cercuri. 



Spre seara mi-a venit o idee nouă de a face un colaj, după ce am vorbit cu Silvia pe whatsapp... Din niște lucruri preexistente, niște inimioare făcute din hârtii colajate și un background din acuarela pe care-l credeam cam nefolositor. Și uite ce a ieșit! Îmi place mult. 

Sunt foarte incantata !! 



2 comentarii:

  1. I love all the work you are doing and I have to agree, I like circles too!! Your work is become more vibrant and you are too!!. Soon Spring and we will all be out feeling the sun again!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Félicitations Carmina, vos créations d'aquarelle sont tout autant réussies que vos créations textile dans le passé, souvenir, souvenir..... Bravo et bonne continuation.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...