duminică, 9 august 2020

Duminica în parc


Azi sunt din nou în parcul Titanii. A fost o saptamana dificila. Nu m-am simțit prea bine. Am avut câteva zile o senzatie apăsătoare de nod în gat. O stare de depresie. Doctora de familie mi-a recomandat calciu și magneziu mai mult. Acum sunt mai bine.
Sunt incantata de ceea ce am desenat azi, chiar îmi place ideea...
M-am așezat pe o bancă în fata unei arteziene. E liniște și puțina lumea ora 9:30. 


O mini expo pe banca în parc 

Mai întâi am terminat ceea ce am început data trecută. Acasă am colorat cu acuarele iar în parc am făcut contururi. 

Acest desen cu hasuri l-am făcut azi îmi place mult, a fost o inspirație de moment. Cred ca e o idee foarte bună... 😄

La întrarea în parc ma întâmpina acest bazin cu arteziana 

3 comentarii:

  1. I think you really have something great going there. Water is a very spiritual place so sitting by the water will refresh and soothe your spirit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes it is true. I like the calm of this place. It makes me good.

      Ștergere
  2. J'espère que votre santé va s'améliorer, c'est vrai que ces confinements ont été néfastes pour le mental. En France nous avons comme eu beaucoup de restrictions pour les sorties. Vous avez bien fait de vous mettre à la peinture c'est une bonne thérapie. J'ai délaissé pour l'instant le textile, je me suis relancée dans des albums de voyage, comme vous je fais des croquis et cela me soulage. A bientôt.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...