marți, 14 aprilie 2020

# stauincasa


Au trecut patru saptamani de cand s-a dat primul decret de stare de urgenta. Azi presedintele a dat un alt decret prin care a prelungit starea de urgenta cu inca o luna.
EU m-am obisnuita cu starea asta, nu e o noutate pentru mine sa stau acasa...pentru altii, a caror existenta este conditionata de un program extern, de un serviciu, poate ca da. Dar multi lucreaza acasa.
Ceea ce deranjeaza este faptul ca nu pot iesi decat intre orele 11-13. De multe ori nu reusesc sa folosesc acest interval, in plus mai este un disconfort, anume ca trebuie sa am o declaratie pe proprie raspundere, intocmita corect...chiar pentru o plimbare!!

Azi m-am ocupat din nou de acuarela, invat lucrand. Dar nu am o hartie prea buna si se increteste la apa. Nu pot merge sa-mi cumpar alta... Ramane asa, deocamdata.

Lucrarile au dimensiuni mici, A5 sau mai putin, pentru ca le consider niste incercari. Peisajele mi se par interesante si imi plac mult. La flori, mi se pare mai greu, trebuie sa mai lucrez. In lucrul meu ma inspir dupa lucrari vazute pe Pinterest, de la care incerc sa descoper cum au fost lucrate. Sigur ca invat, mai mult, din tutorialele de pe youtube. As vrea sa incerc si ceva abstract.








2 comentarii:

  1. Yes Carmina, for the "working" people it's difficult (and not everyone can wory from home ...)
    Watercolour is a very difficult medium ! (but you did well ;-) )

    RăspundețiȘtergere
  2. You are doing great. You will discover that watercolor is very forgiving as you go along.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...