joi, 9 aprilie 2020

Ce mai fac in izolare... 


Nu stiu cum sa numesc aceasta activitate. Pe Facebook s-au creat tot felul de grupuri care promoveaza activitati creative in perioada de izolare voluntara, de coronavirus. Ele promoveaza ideea sa postezi zilnic ce ai facut, sau sa lucrezi dupa teme prestabilite, etc...
Hmmm... Poate e bine?! Pana la urma nu m-am  inscris in asa ceva, eu lucrez cand am chef si inspiratie de moment. A inceput sa ma oboseasca social media, e devoratoare de timp. Privesc, admir... Si atat.

A inceput sa-mi placa acuarela tot mai mult. Ba am descoperit ca aveam o cutie de acuarela, chiar de buna calitate, cumparata mai de mult si de care uitasem. La fel si pensule. Obisnuiesc sa-mi cumpar diverse lucruri pe care apoi nu le folosesc sau le uit... Si acum, iata, au devenit utile.
Studiez pe youtube tehnici de acuarela.  Ma inspir, deocamdata nu am dobandit o "personalitate". M-am inscris la un curs online, prin email, oferit de un artist roman... Am mai invatat ceva, dar nu lucruri cu totul noi!

Iata ce am facut zilele trecute... Inca e nevoie de mai multa rabdare...







2 comentarii:

  1. I think you are doing a great and creative job. There is another woman on YouTube who has a few free lessons and she is very good. She can be found here
    https://www.youtube.com/user/KateJosTube

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...