sâmbătă, 4 ianuarie 2020

Revelion 2020

Cu intarziere scriu despre revelionul pentru intampinarea anului 2020.
De data aceasta, am petrecut trecerea dintre ani la restaurantul Ferdinand Ballroom, impreuna cu multi dintre seniorii de la clubul nostru. In ultimii doi ani l-am petrecut acasa impreuna cu Irina, Adriana si Doina.
De acest eveniment s-a ocupat d-na Atena, cea care ne organizeaza si excursiile. A fost o petrecere minunata. O ambianta eleganta si placuta, mancare buna, muzica pusa de un DJ, dar o muzica care ne place si am putut dansa...foarte mult. Desigur muzica latino, muzica populara dar si rock, vals, tango.
Am ajuns la restaurant, impreuna cu Irina si Nuti, pe la ora 21:30 in 2019 si am plecat impreuna cu toata lumea pe la ora 5:00, in 2020. Am dansat aproape tot timpul, cred ca vreo cinci ore.

La intrarea in restaurantul Ferdinand, am fost intampinati de bradul de Craciun

La inceputul serii de revelion, la un pahar de vorba si bautura aperitiv
Meniul de Revelion

La aperitive, cu Irina si Nuti

Cu Betty, Luminita si alte colege...

S-a incins dansul....

La miezul noptii am iesit cu paharul de sampanie sa vedem spectacolul de artificii, care se aprind in tot Bucurestiul de Anul Nou.

La Multi Ani 2020, tuturor !!!

2 comentarii:

  1. Happy New Year!! What a lovely night. I am SO happy to see you out and in good health dancing and celebrating with friends. This is what life is about.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...