duminică, 26 ianuarie 2020

Niste intamplari...


In ultimul timp nu m-am simtit prea bine. De prin 10 ianuarie ma obosea o durere de cap care se numeste, am aflat, cefalee. Doctora de familie m-a trimis la cardiologie, pentru ca tensiunea arteriala sistolica era cam mare (140-150). Am ajuns pe 20 ianuarie la clinica de cardiologie Eucardios, la dr. Ciobanu, unde am facut EKG si ecografie cardiaca. Acolo am aflat ca inima mea este destul de tanara pentru varsta din BULETIN. Totusi am primit un tratament pentru tensiune, circulatie si cholesterol.... Pana acum nu am facut astfel de tratamente. Poate a venit si timpul lor 😀Nu prea am chef sa iau statine, dar asta e! Peste o luna trebuie sa merg la control.
Dar trebuie sa recunosc ca in tot acest timp am start mult timp pe tableta ca sa studiez tehnici pentru acuarela si din cauza asta ma dureau tare si ochii. Acum am rezolvat si asta, trebuie sa-mi schimb ochelarii....



Un comentariu:

  1. I certainly hope you feel better soon and I am in agreement with not taking statins. Just think, if you never tried watercolors, you wouldn't know you needed new glasses.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...