sâmbătă, 27 iulie 2019

Vacanta la mare


Am petrecut doua saptamani (11-25 iulie) la mare, la Vama Veche. Am fost pentru prima data in aceasta statiune. Aveam o alta imagine despre ea, din trecut. Este o statiune mica unde auzi numai muzica buna. Vremea a fost buna, apa calda (22-24 grade).
Initial, am plecat doar pentru cateva zile, invitata de Rodica, dar apoi am ramas doua saptamani pentru ca m-am simtit tare bine. Rodica a fost cu Sabin si Cristina si copii lor, Robert (3 ani si jumatate) si micuta Roxana de un an si trei luni.
Copii au fost o minune. Robert chiar foarte "matur" pentru varsta lui, vorbeste foarte bine. Roxy, o fetita cu personalitate, tot timpul vesela si mereu in miscare. Le-am castigat prietenia. Roxy venea la mine sa jucam "cucu-bau".

Marea Neagra agitata, la Vama Veche, dupa furtuna din larg.

Zile cu marea mai linistita


Plaja, dimineata

Rodica, Robert, Cristina, Roxy

Robert...cu ochelarii de soare

Roxy si-a pus palaria mea de soare

Roxy este un  pretios ajutor

Seara...


Un comentariu:

  1. WOW!! 22C is really warm. IF we are lucky we get to 18C. There is just something about the sea which is why I love living 2 blocks from the shore. Glad you were feeling well and glad you had a wonderful relaxing vacation. The ocean is so restorative...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...