miercuri, 31 iulie 2019

Caminul Artei - Expozitie de pictura


Am lipsit cam mult din Bucuresti, asa ca m-am grabit sa vad expozitiile care mai erau deschise in iulie. La galeria Caminul Artei expun, la parter, Eugen Iovan - pictura si la etaj, Laura Nicolae Tranzitii.
Pictura lui Eugen Iovan are ceva monumental, lucrari de dimensiuni mari si cu un puternic impact vizual dat de culoare si pensulatie. Tema, care apare in mai toate lucrarile expuse, este "palma". Asta mi-a confirmat si autorul picturilor pe care l-am intalnit chiar in sala de expozitie. Am remarcat si niste portrete, portretul lui Brancusi si un autoportret in oglinda al pictorului.








La etaj, expozitia Laurei Nicolae Tranzitii, cu niste experimente mixed-media interesante..





Despre celelalte expozitii voi scrie in postarea viitoare.

Un comentariu:

  1. Glad you made it to the exhibits before they closed. Interesting work with the palm

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...