marți, 21 mai 2019

Excursie in Delta Dunarii

La Clubul seniorilor "Codrii Neamtului" s-a organizat o excursie, in Delta Dunarii, la care am gasit un loc in ultimul moment.
A fost o vreme minunata, calda. In Bucuresti, ploua la vremea aceea, asa cum s-a cam intamplat in toata luna mai.
Am stat acolo patru zile, de joi pana duminica (16-19 mai), la o pensiune pe insula Uzlina, in apropiere de Murighiol. Am plecat cu autocarul din Bucuresti la ora 8 pe o ploaie torentiala si am ajuns la ora 14 pe insula, unde era un cer senin.
Am facut o excursie cu salupa pe canalele si lacurile din vecinatatea insulei, am mancat mult peste si am facut bai de soare.

Pe insula se ajunge numai cu salupa

Vila "Lebada", unde am locuit in aceasta vacanta...

Piscina, care nu avea inca apa...

....dar se putea face plaja

La bar, unde ne luam "portia" de bere...in fata se vede debarcaderul
Vineri d-masa am plecat cu salupele, pe Dunare, sa vedem minunatiile deltei. Am trecut prin canale spre lacurile Uzlina, Isac si Isaccel.

Pescarusii nu erau impresionati de vizitatori...

Aici sunt pelicani, care s-au speriat la venirea noastra si au inceput sa zboare in alta parte...

Prin canale

Pe lacul Isaccel, am vazut nuferii, galbeni...abia au inceput sa infloreasca

nuferi albi, dar mai putini...

Apusul de soare, in delta

A fost minunat!!!!!

1. That looks like such a wonderful trip. You were fortunate to find a spot on the trip. Much better than staying home in the rain!!

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...