joi, 30 mai 2019

Expozitie de arta textila - Silvia Serban


Azi am fost la galeria Orizont sa vad expozitia d-nei Silvia Serban. Am admirat stilul sau interesant. Materialul textil este pictat, realizandu-se o compozitie, apoi fixat cu cusaturi pe un suport textil. Sunt lucrari de mari dimensiuni care pot imbogati orice spatiu.
Dupa ce am vizitat expozitia si am facut fotografii, am decis sa merg si la expozitia de pictura de la galeria Caminul Artei care este in apropiere. Cand eram la aceasta expozitie, a venit custodele galeriei Orizont sa ma anunte ca doamna Serban tocmai a sosit la galerie, asa ca m-am intors acolo ca s-o intalnesc. Mi-a prilejuit o mare placere aceasta intalnire.










Am plecat impreuna de la sala de expozitie si ne-am facut un selfie ca amintire a acestei zile minunate...

Un comentariu:

  1. That was so exception art work. Really beautiful things. Thank you for sharing.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...