vineri, 30 noiembrie 2018

Pictura pe muzica Zen


Ieri si azi m-a apucat un mare chef de pictura. Dimineata, la cafea ascult, de o vreme, muzica de relaxare zen. Probabil acest lucru mi-a dat o stare de bine, de inspiratie, numai buna pentru creatie...asa cred.

De o luna de zile, la Clubul Seniorilor, particip la sedintele de gimnastica de relaxare - o suita de exercitii de pilates si yoga. Aceasta activitate este indrumata de Diana, o tanara admirabila, frumoasa, talentata, placuta si care a stabilit o relatie foarte speciala cu noi. Exercitiile sunt foarte eficiente, ele se fac pe muzica de relaxare iar la sfarsitul sedintei ma simt minunat. Diana spune ca aceste exercitii dau o reechilibrare fizica si psihica. Luni si miercuri facem aceste exercitii de relaxare iar marti si joi, ore de dans latino....tot cu Diana....este o bucurie si o placere!

Inspirata de farmecul muzicilor de relaxare, am inceput sa reiau niste lucruri incepute mai demult si neterminate. Pur si simplu mi-a venit ideea ce sa fac cu ele. Nici nu m-am dus la masa de lucru ci m-am apucat sa lucrez, la inceput din curiozitatea de a-mi implini niste idei, chiar la masuta de cafea, pe care mi-am tot adus instrumentele de lucru, unul cate unul, niste acuarela, apoi niste creioane, etc.
Nu m-am putut opri si ideile tot veneau...

Am plecat de la aceste background-uri, facute anterior si postate pe blog aici. 
Ele au fost facute pe hartie obisnuita, pentru scris, si au dimensiunea 10cm/15cm.





Sincer, nu mi-a placut tare mult ce am facut!
Le-am reluat - pe muzica ZEN - si am incercat o idee si anume sa introduc niste elemente de ordine, niste cercuri, in dezordinea cromatica existenta pe hartie.
Acesta este rezultatul, dar inca nu le-am "reparat" pe toate...

# 1

# 2


Azi am lucrat la acestea

# 3

# 4



Un comentariu:

  1. Isn't funny how inspiration can strike at any time. I really like where you are going with this especially the last photo and the piece on the left.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...