duminică, 2 septembrie 2018

Niste incercari de pictura...


Am vazut pe Youtube un video postat de Gerda Lipski, in care prezinta o tehnica simpla dar foarte interesanta de pictura, Little Decalcomania.
O urmaresc pe Gerda si sunt abonata la canalul ei de Youtube pentru ca imi plac tehnicile de pictura pe care ni le impartaseste.
https://www.youtube.com/watch?v=Wr1eZIfPFOs

Asa ca, am incercat si eu aceasta tehnica, mai mult in joaca si mi-a placut tare mult.
Iata ce a iesit, la primele incercari. Urmeaza sa le asez intr-un passpartout.








 Pe unele le-am mai completat putin, pentru contrast si definitie, cu un creion cu tus. Nu sunt poate atat de reusite dar voi persevera.

Un comentariu:

  1. This is a great technique. I have done it with acrylic paint , thickened dyes and paste paper. I love it!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...