joi, 18 octombrie 2018

Putina creatie...

 

Faptul ca am vizitat mai multe expozitii, in ultimul timp, m-a impulsionat sa lucrez si eu ceva.
Pe masa mea de lucru stau tot felul de materiale, petice, ate, ace, margele, etc., dar in ultimul timp am preferat sa fac altceva. Au ramas niste idei sau lucruri partial incepute de cand lucram la abecedarul textil. Din cand in cand ma aplec asupra lor si incerc noi idei, dar parca nu m-au multumit. Nu a fost sa fie...Azi am avut chef de lucru si am definitivat doua miniaturi, in cateva minute....

Oare asa sa le asez?  Am suprapus niste bucatele ramase de la diferite taieturi pe un material de fond alb...imi plac tare mult bucatelele gata taiate, te scapa de o munca si sa mai cauti idei...

sau asa ??

In final....a iesit asa!!

Aceasta "bucatica" artistica am inceput-o mai demult, dar am definitivat-o acum...

Pe un material de fond, albastru matasos, am cusut doua bucati, de bumbac imprimat si catifea. Am lipit cu vliesofix (bondaweb) niste "floricele" din lana netoarsa, "imbogatite" cu cate o margica, o "spirala" fixata pe o bucatica de tul si pentru luminozitate/contrast am adaugat o bucata de staniol auriu..

Urmeaza sa ma gandesc la o forma de prezentare...
As fi bucuroasa sa primesc niste sugestii de la voi, la Comentarii.

2 comentarii:

  1. J’aime beaucoup toutes ces compositions. Vous avez bien fait d’en reprendre certaines et d’en créer d’autres. Je travaille comme vous en utilisant des morceaux déjà découpés. Bonne soirée.

    RăspundețiȘtergere
  2. Playing is such fun. I especially like the one on the white background. It looks very resolved!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...