marți, 2 octombrie 2018

Expozitia studentelor


Azi am fost la vernisajul unei expozitii, la Muzeul Satului "Dimitrie Gusti". In Sala de Sticla, studentele d-nei conf.univ.dr. Daniela Frumuseanu, de la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti isi expun realizarile lor din doi ani de facultate, la sectia de Arte decorative.

Am fost absolut impresionata de realizarile lor. Nu este prima data cand d-na Frumuseanu isi promoveaza studentii si le organizeaza expozitii cu lucrarile lor... si are cu ce mandri.











Am remarcat in mod deosebit lucrarile surorilor Livia & Laura Greaca si Ionela Apetrii - textile imprimate prin serigrafie dar si "constructii" tridimensionale foarte interesante si frumoase.
Am fost impresionata de creativitatea si ingeniozitatea lor!
Iata cateva din lucrarile lor....

Surorile gemene Livia si Laura Greaca...seamana asa de bine ca sunt greu de recunoscut...
Cine este aici, oare?


Livia Greaca cu cateva din lucrarile sale

Livia Greaca - detaliu

Livia Greaca

Laura Greaca



Ionela Apetrii

detaliu

Ionela Apetrii

Carmen Copoceanu
Felicitari fetelor si profesoarei voastre, Daniela Frumuseanu !!


Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...