miercuri, 12 septembrie 2018

Expozitia "Zilele Artelor Textile Bucuresti"


Am aflat de pe facebook despre expozitia "Zilele Artelor textile Bucuresti", deschisa in holul Salii Mici de la Teatrul National din Bucuresti. Sala Mica este una dintre cele sase sali de spectacole ale teatrului.
Asa ca, m-am grabit sa merg s-o vizitez, nestiind pana cand este deschisa expozitia.

Am ajuns acolo dupa ora 13, nestiind programul salii. Dar surpriza! Sala Mica era inchisa, asa ca am mers la Casa de bilete ca sa obtin informatii. Doamna de acolo, foarte amabila, a dat un telefon si a aflat ca sala se deschide la ora 14. La iesire, un domn, nu stiu cine era, dar la fel de amabil, s-a oferit sa ma conduca la Sala Mica a teatrului. Expozitia este organizata in holul Salii Mici, care nu este o sala de expozitii, dar fiind un spatiu generos, acolo se organizeaza astfel de evenimente. Am mai vazut aici o expozitie internationala de arta naiva. Un domn, la fel de amabil, din personalul Salii Mici, a aprins luminile in hol, pentru ca sa pot vedea expozitia...eram singurul vizitator! Si mi s-a revelat o adevarata minunatie!

In aceasta expozitie expun cativa artisti, foarte valorosi, ai artelor textile din Bucuresti. A fost o incantare sa vad aceasta expozitie.


Cella Neamtu

Victoria Zidaru realizeaza, intr-o maniera foarte personala, lucrari din materiale naturale (frunze, crengi, sfiara, etc).

detaliu

Mihai Moldovanu

Gabriela Cristu

detaliu

Daniela Frumuseanu

detaliu

Constantina Dumitru

Marijana Bitulescu

detaliu

Dan Roseanu

detaliu

May Oana Isar

Oana Rosca




Felicitari artistilor!!
 

Un comentariu:

  1. There were some remarkable pieces - too many to name here. How lucky were you to get a "private" showing!!! Thanks for sharing!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...