sâmbătă, 7 iulie 2018

Expozitia de licenta a studentilor arhitecti


Am mers cu un grup de colegi de la Clubul Seniorilor sa vedem, la Universitatea de Arhitectura "Ion Mincu", o expozitie de licenta a studentilor de la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti. Pentru ca in aceasta perioada absolva mai multe serii de studenti din domeniul artelor, ei isi fac expozitii cu lucrarile de licenta sau master la diferite galerii, sali de expozitii, etc.
De data aceasta am ajuns prea tarziu, expozitia lor a fost stransa si in locul lor au expus colegii lor, absolventi de arhitectura. A fost o ocazie interesanta ca sa vad ce fac tinerii arhitecti, era chiar ziua vernisajului, lume multa, absolventi, profesori, invitati...lucrari admirabile, bravo!!








Apoi am trecut pe la Galeria Orizont, unde era o expozitie a studentilor de la UNARTE, sectia ceramica. Dar acolo...surpriza! Tocmai in acea zi, studentii isi sustineau examenul de licenta si asteptau, la intrarea in galerie, ca sa intre la examen. Erau tare emotionati, ca la orice examen, asa ca nu am putut intra in galerie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...