joi, 28 iunie 2018

La plimbare prin Sibiu

Marti, 26 iunie, am plecat cu colega mea, Rodica, spre Sibiu. Urma sa ne intalnim, joi, cu ceilalti colegi de facultate, ca sa mergem impreuna intr-o excursie prin Tara Fagarasului. Am ajuns cu trenul, pe la ora 15:30, am luat un taxi si am mers la hotel. Apoi am iesit ca sa vizitam orasul. A fost o idee buna pentru ca era inca o vreme frumoasa, ceea ce nu s-a mai intamplat in ziua urmatoare.
Am luat-o la pas ca sa vedem centrul orasului, orasul vechi. Am mai trecut prin Sibiu, dar mereu in graba, asa ca acum puteam sa vedem orasul pe indelete.

Piata mare

Podul minciunilor

A doua zi a plouat tot timpul. Voiam sa mergem sa vizitam vestitul Muzeu al Satului, dar nu s-a putut. Am vazut in schimb Muzeul Bruckental, unde nu am putut face fotografii.

1. One thing that really stands out is how clean the streets are and how well kept everything is from a museum to a market!! Lovely city.

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...