miercuri, 11 aprilie 2018

Sarbatorile pascale


Prima zi de Pasti am petrecut-o cu Cornelia si Anca...au trecut aproape doi ani de cand fratele meu nu mai este printre noi.
A doua zi de Pasti a fost o zi splendida, cu temperaturi de 20-22 grade. Am facut o plimbare prin parcul Titan cu Irina si Doina. In doar cateva zile pomii au inverzit, unii au inflorit si toata natura respira a primavara.





Broastele testoase, care au devenit tot mai numeroase in lacul Titan, au iesit la soare. Am descoperit  locul unde isi au cuibul, in stufaris...


La fel si cele sase lebede (atatea am numarat la acest moment), au iesit, in perechi, la plimbare pe lac...


La sfarsitul plimbarii prin parc, Doina ne-a invitat sa luam masa de pranz la ea acasa. O masa improvizata dar reusita, cu drob, oua rosii, ciorba si friptura de miel...


Multumim, Doina !!!


Un comentariu:

  1. What a lovely spring day. I will enjoy spring through your photos since it hasn't visited us yet. The table and the food look amazing. Good times with good friends!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...