miercuri, 18 septembrie 2013

Muzica clasica la metrou #2


Am ramas surprinsa saptamana trecuta cand am coborat la statia de metrou Unirea 1. O mica orchestra profesionista canta, pe peron, tangouri argentiniene. Trei perechi de tineri dansau foarte frumos. Publicul, care cobora sau urma sa urce in metrou, privea fascinat. Am ramas si eu cateva clipe, in drumul spre pasajul care uneste statia de metrou Unirea 1 de Unirea 2, si am facut repede niste poze cu telefonul mobil. Nu au iesit foarte bine, poate, pentru ca abia mi-am facut loc printre calatori.....
Nu este prima data cand se organizeaza astfel de manifestari culturale la metrou.

I was surprised last week when I got off the subway at Union 1 station. A small professional orchestra playing Argentine tangos on the platform. Three young couples were dancing, very nice. Travelers who climb down or take the subway, watched fascinated. I stayed to hear this music, a moment, in my way to the passage that connects the Unirea subway station 1 and 2, and I quickly made some pictures with the mobile phone. Did not go very well, perhaps, that just made ​​my place among travelers. It is not first time when such cultural events are organized on the subway.



In statia Unirea 2, o alta surpriza. Acolo, un cvartet de tineri muzicieni foarte talentati dadea un mic concert de muzica clasica.
In union station 2 another surprise. There, a quartet of very talented young musicians gave a small concert of classical music.


La statia de metru Universitate, o tanara violonista, studenta la conservator impreuna cu un tanar pianist cantau o muzica incantatoare, romantica. Din pacate, din nou nu am putut ramane prea mult la acest concert. Pe afisul acestei manifestari am vazut scris "ARTA nu musca".
University subway station ... a young violinist, music student, with a young pianist singing a lovely romantic music. Unfortunately again, I could not stay too long at this concert.
In this event flyer I saw written "Art does not bite."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...