marți, 15 ianuarie 2013

Eminescu.... 


15 ianuarie 2013....163 de ani de la nasterea poetului nostru national, Mihail Eminescu.
Cu aceasta ocazie, la Biblioteca Nationala a Romaniei a fost vernisata expozitia "Eminescu-Expozitie omagiala de carte-obiect" organizata de Universitatea Nationala de Arta in colaborare cu Biblioteca Nationala. Am fost la vernisaj si am ramas si la spectacolul de poezie si muzica pe versurile lui Eminescu, care a avut loc in holul de la parterul bibliotecii...

Cateva lucrari din expozitie

Anca Higiu

Adriana Popa Canija

Miruna Hasegan

Alina Voda
Noul sediu al Bibliotecii Nationale din Bucuresti, inaugurat anul trecut, se afla intr-o cladire foarte frumoasa, ultramoderna. In poza de mai jos se poate vedea holul de la intrare si mezaninul unde sunt spatiile expozitionale.

Mai multe fotografii aici
si aici 

2 comentarii:

  1. Foarte frumos noul tau blog. Ma bucur ca ne-am regasit si iti multumesc ca inca imi mai urmaresti blogul. Sper sa ai un An Nou foarte creativ! :) Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anca. Ma bucur si eu ca ne-am regasit in acest mod si te mai astept...pe blog.

      Ștergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...