luni, 19 noiembrie 2012

Kalona's booklet


Kalona, prietena mea din Dover (Anglia), mi-a trimis o carticica "twinchie" (1 twinchie = 2 inchies), de dimensiuni 5cmx5cm, facuta intr-un mod cu totul original, cum numai ea stie. Aceasta carticica face parte dintr-un schimb artistic numit "Twinchie book recycling swap", la care participam pe Milliande Art Community. Ideea acestui schimb este de a utiliza, in mod artistic, materiale reciclate.
Kalona mi-a trimis mie un twinchie book, iar eu trimit alta lui Beth in SUA si asa mai departe. Schimbul este moderat de Sonija din Belgrad (Serbia). Carticica a fost "legata" intr-un mod special incat sa se poata vedea simultan toate paginile si este facuta din diferite materiale reciclate. In poza a doua de mai jos se afla o pagina facuta cu plasticele topite pe care i le-am trimis mai demult Kalonei. Good idea, Kalona!

Carticica este adorabila. Iata cateva poze.

Coperta 1

Pagini

Coperta 2



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...