vineri, 9 noiembrie 2012

Beth's giveaway


Azi am primit de la Beth, din Statele Unite un cadou foarte frumos, de fapt un giveaway.
Este un DVD cu un Quilting Arts workshop: "Techniques for Mixed Media & Fabric Art" cu Ruth Rae. Este exact ce mi-as fi dorit pentru ca imi place tare mult Mixed Media si in particular lucrarile lui Ruth Rae al carui blog este in lista mea de bloguri.
Beth a facut astfel de cadouri mai multor cititoare ale blogului sau care a implinit trei ani de la lansare. Blogul lui Beth il gasiti aici.
Multumesc, Beth ! Thank you Beth !



2 comentarii:

  1. Hi Carmen, I enjoyed reading your blog. No, I didn't read the Romanian version, hahaha, had to translate. Nice gift you received. See you on milliande♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you, Lucine. We'll see on Milliande.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...