sâmbătă, 25 februarie 2012

February Art Pin

Tema pentru februarie la Proiectul Art Pin de pe Milliande Art Community a fost Heart Pin, adica trebuia facuta o "insigna inimioara" artistica. Urma sa fac doua astfel de heart pin care sa fie trimise la doua participante la proiect iar eu primeam la randul meu, altele doua.
Am realizat trei inimioare, nu-i asa...una si pentru mine, dintr-o dantela rosie foarte frumoasa, fixata pe  un satin alb si apoi am adaugat cusaturi cu fir metalic argintiu si niste margelute. Totul a fost apoi fixat pe un carton taiat in forma de inimioara.
Iata rezultatul:

O inimioara a ajuns la Kalona in Anglia iar alta la Jan pe coasta de vest a Statelor Unite, impreuna cu alte "goodies". M-am bucurat sa aflu ca Jan si Kalona au fost tare incantate de ele.
Eu am primit, la randul meu, de la Joy din SUA, nu una ci doua art pin-uri, superbe, precum si niste goodies interesante. Cine stie?.....poate asta a fost ca o "rasplata" pentru ca pinul care trebuia sa soseasca de la Sadie (SUA) nu a ajuns niciodata, nu stiu din ce motiv. Iata ce mi-a trimis Joy. Sunt niste lucruri absolut superbe, Joy este de fapt o artista mixed-media:



Thank you, Joy.

Mult mai tarziu, am primit si din Canada, de la Dawna, art pinul pentru schimbul din ianuarie. Din cauza postei acesta a ajuns cu greu, dupa multe saptamani de calatorie. 
Aici este january art pin trimis de Dawna, absolut superb. Thank you, Dawna.


si un bonus pentru intarziere....o inimioara alaturi de niste inchies..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...