marți, 10 octombrie 2023

Plimbare prin Braila

 A doua zi la Braila...Am facut o plimbare prin oras, condusi de un ghid profesionist si foarte bun care ne-a oferit multe informatii despre oras. Braila are o istorie veche si se poate lauda cu multe personalitati.

Pe strada Mihail Eminescu, unde se afla teatrul Maria Filotti, am vazut multe case cu o arhitectura impresionanta si care au apartinut unor oameni foarte bogati din trecut dar care acum sunt intr-o stare jalnica. Asa se intampla cu imobilul in care s-a nascut marea cantareata Haricleea Darclee. În fotografie apare si ghidul care ne-a condus prin oras.


Pe toate strazile, pe unde ne-am plimbat, am vazut case cu o arhitectura foarte frumoasa dar neglijate dupa ce au fost retrocedate. Am aflat ca unele sunt cumparate de firmele de constructii care le refac si le folosesc, le inchiriaza etc.

Am vizitat casa memoriala "Ana Aslan" de pe strada cu acelasi nume, muzeu administrat de fundatia "Ana Aslan".

Bustul Anei Aslan care se afla la intrarea pe strada Ana Aslan





Am fost la biserica greceasca care m-a impresionat in mod deosebit...








La biserica Sf.Nicolae




Apoi am vazut Muzeul de caricaturi "Casa umorului desenat" unde sunt prezente caricaturi ale celor mai buni caricaturisti romani.





La pranz am luat masa tot la restaurantul Zaza. Urma sa ne plimbam pe faleza Dunarii, dar nu am reusit decat sa ajungem ca sa vedem Dunarea pentru ca a început o furtuna de nisip. Ne-am indreptat spre autocar si pe la ora17 am plecat spre Bucuresti.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...