luni, 7 august 2023

Iulie, caniculă

 În luna iunie vremea a fost foarte schimbătoare, jumătate de săptămâna cald în cealaltă jumătate ploaie.

Luna iulie a fost caniculară, în toate zilele. Temperaturile au trecut zilnic de 35 grade, dar au fost zile cu temperaturi de 38-40 grade la umbră după datele meteo. Foarte greu de suportat. În realitate, temperatura resimțită era mai mare de 45, pana la 50 grade. Betoanele blocurilor și asfaltul străzii acumulau căldură încât chiar seara era foarte cald. Am stat mai mult în casă, nu am mers nici la club doar dimineața la cumpărături.

Nu m-am simțit prea bine. Am suportat greu căldura și deseori am avut stări cu nod în gat.

Nu am fost în stare sa fac nimic decât gătesc și sa citesc.

Din 1 august a fost oprită apa caldă pentru lucrări de înlocuire a conductelor, se spune că până la 11 august.

În 6 iulie mi-am făcut analizele pe anul acesta, cu trimitere de la doctora de la endocrinologie. Rezultatele sunt bune inclusiv hormonii tiroidieni, mai puțin colesterolul total 257, LDL 134.

În 4 august am fost la un control/ecografie la cardiologie  la o doctorița din policlinica Titan. Încă nu mi-a dat rezultatele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...