marți, 4 iulie 2023

Exerciții cu carioci

 Inspirata de Sara Schroder, mi-am cumpărat niște carioci proaspete și am început să lucrez. În acest caz trebuie să ai clar în minte ce vrei să faci. Ceea ce faci cu carioci nu poate fi șters eventual acoperit cu alta culoare dar cu grija să nu iasă o mizerie... 😃

Mi-a plăcut aceasta joaca...la care am adăugat și hasuri. 



Înainte de a merge în Grecia am făcut aceste lucruri 






O mica expoziție.... 

Un comentariu:

  1. Si mie imi plac astfel de jocuri!
    Felicitari! Arata frumos mica expozitie!
    Doar inspiratii!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...