luni, 16 ianuarie 2023

Grigore Antipa și Emil Racoviță

 Duminica a fost ziua culturii romane. Cu această ocazie am fost la Muzeul Grigore Antipa, la o conferință foarte interesantă despre viață și activitatea lui Grigore Antipa- creatorul muzeului de științe naturale care-i poartă numele și Emil Racoviță - speolog, cel care a creat Institutul de speologie din Cluj-Napoca. . Acești doi savanți au fost colegi și buni prieteni. Ei au organizat aceste instituții importante din România.

Despre Grigore Antipa au vorbit acad. Dr.  Dumitru Morariu,  cercetătoarea dr. Oana Popa, Dr. Luis Ovidiu Popa- directorul muzeului iar despre Emil Racoviță, Dr. Traian Brad de la institutul de la Cluj-Napoca.


Vorbește dr Popa, în dreapta dr. Brad, Dr. Popa Oana, acad. Murariu 

Am admirat de-asemenea perdele și decorul verde din sala de conferințe, create de Laura Greaca. 


Apoi am făcut o vizită în sălile muzeului, pe care le-am văzut și altă dată, dar și la expoziția de șerpi vii... Brrr. 



Un comentariu:

  1. Thanks for dedication to staying up to date on current news, trends, and topics. Keep writing ❤️️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...