sâmbătă, 17 decembrie 2022

Expoziția Simbioze, galeria Orizont

 Vineri am fost să vad expoziţia de artă textilă "Simbioze", la galeria Orizont. Deși expoziția era anunțată să fie deschisă până la sfârșitul lunii decembrie, d-na Ena, galerista de la Orizont, mi-a spus ca e ultima zi...Am avut noroc sa nu pierd vizionarea ei. 

Expoziția a cuprins lucrări textile semnate de Maria Negreanu, Daniela Frumuseanu, Ana Maria Rugescu, Gabriela Draghici, Nicolae Zambroianu, Cornelia Brustureanu, Miruna Hasegan, Stela Lucici, Zoe Vida Porumb și alții. Organizată de Maria Negreanu. 

Am admirat multe lucrări... 

Maria Negreanu 


Gabriela Draghici 

Nicolae Zambroianu

Ana Maria Rugescu 

Ana Hoble 


Daniela Frumuseanu (centru) Gabriela Draghici (drepta) 

Cela Neamțu (stânga) , Maria Negreanu (centru) , Ecaterina Marghidan(dreapta) 





Mi-a atras această atenție o lucrare (fotografia de mai jos), realizată cu mijloace atât de simple (folie de plastic și diferite fire) dar cât de interesant și diferit. Semnata de Mădălina Vieriu. 

Mădălina Vieriu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...