vineri, 11 martie 2022

Albastru și galben

 Ieri am fost foarte harnica si inspirata. Am primit un mail de la Beth în care era un anunț în legătură cu o artistă, Ana Zanic și Beth mi-a zis * ca lucrează în același stil cu tine *. 

Am cautat-o ​​​​pe Ana Zanic pe internet și pe instagram și am rămas fascinantă de lucrare. Este o artista fabuloasa. Da, este în stilul meu, cu laviuri de culoare care curge, se întinde sau se aduna. La asta niște hasuri, semne făcute cu creioane care dau accent și completează.

Am început să lucrez pe un nou caiet de schițe de 16cm/35 cm, 200g/mp. Am făcut două lucrari pe aceeași pagina cu dimensiuni de 15cm /15cm. Am ales culorile albastru și galben.

Am început și am terminat lucrarile în aceeași zi pentru ca m -a plăcut ceea ce fac și sunt foarte incantată de ceea ce am realizat... La urmă am realizat că am folosit culorile Ucrainei, galben și albastru. 



Sau asa? 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...