luni, 21 februarie 2022

Acuarele

 Februarie... o vreme calda pentru această lună a anului.în Sunt temperaturi pozitive care în ajung, în București, până la 15 grade.

Nu ma simt zilele astea intr-o formă fizica grozavă, mă simt tare obosita, în ciuda vitaminelor. 

Starea de alerta a rămas în continuare, ne-am obișnuit deja. Zilnic știri despre infectările cu omicron... Ne-am obișnuit! Nu ne mai interesează și impresionează. Poate nici nu ne mai sperie, suntem gata speriați. Pandemia de frica continuă. OMS a început să dea înapoi, multe tari au început sa renunțe la restricții (masca) printre care Anglia, Danemarca...Grecia și Italia ridica restricțiile de călătorie. Dr. Rafila ne spune ca și noi vom scăpa poate la sfârșitul lui martie de masca în spațiul liber dacă va scădea suficient gradul de incidenta... Vom vedea! 

Pe la începutul lunii februarie am făcut, într-un mod spontan, niște acuarele. Îmi place tot mai mult sa fac acuarele.

Niște acuarele abstracte. Acuarele și doodling. 


Dar și niste frunze... 




Un comentariu:

  1. I love these watercolors Carmina. We are moving from a Pandemic to an endemic. Life should be getting easier especially as we move into the warmer months. Keep painting!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...