miercuri, 26 ianuarie 2022

Vremuri complicate

 Sper ca lucrurile sa se indrepte. Am avut o perioadă foarte dificilă, de la mijlocul lui decembrie până la jumătatea lunii ianuarie. O stare de sănătate complicată cu creșteri de tensiune arterială, stări de anxietate și atacuri de panică aproape zilnic. Nu știu care pe care a determinat!? Dar cu siguranță, știrile negative promovate de televiziuni sunt o cauza sigura. Nu prea mai urmăresc știrile sau schimb canalul dacă nu vreau sa fac palpitații. Dar totuși, mai ai nevoie și de niște informații... Ascult muzica ce-mi place, încerc să mă relaxez desenând, dar lipsește acea stare confortabila, de bine... 

Acum avem amenințări oficiale cu noua variantă de virus, omicron!! Încă nu s-a introdus certificatul verde la locul de muncă. Se mai discuta. Guvernul (nou format, din decembrie, coaliția PSD+PNL) și noul ministru al sănătății tergiversează problema. Acum Organizația mondială a sănătății spune ca acest certificat nu ar mai fi necesar, ca el produce mai multe dificultăți. Totuși la malluri nu poți întra dacă nu ai codul QR, adică dovada vaccinării. Mi s-a întâmplat mie. Eu am codul, deci am întrat.

Și pentru ca nu era de ajuns cu criza sanitară, acum avem și criza facturilor, produsa de creșterea prețului la energie electrică și gaze iar mai nou amenințarea cu războiul. Se tot discuta despre un iminent atac al Rusiei asupra Ucrainei. Cred că suntem uzați și abuzați de atâtea vesti proaste!! 

Am făcut analize medicale, au ieșit chiar foarte bune. Am fost la medici, cardiologie și endocrinologie și nu am de ce sa mă îngrijorez.

Vremea măcar ține cu noi. În București este o vreme frumoasă cu temperaturi pozitive, încă nu a nins. În jumătatea de Nord a tarii, da, a nins chiar tare. Dar nu au fost situații dificile ca în anii trecuți. În ciuda tuturor problemelor, unii oameni își vad de viață lor, stațiunile montane și pârtiile de schi sunt pline de turiști... Bravo lor!

Lacul din parcul Titan a înghețat parțial. Ratele, pescărușii și lisitele stau la soare deasupra gheții. Se bucura!!! 



Ma plimb săptămânal pe aici cu Irina. Facem 7/8 mii de pași la o tura de lac. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...