joi, 26 august 2021

Ce am lucrat la Olănești

 La Olănești, după micul dejun în stil suedez, foarte generos, mergeam sa fac proceduri de tratament, laser cervical, tens cervical, masaj și hidrokinetoterapie pentru spondiloza cervicala. Ultimele două mi-au plăcut foarte mult. După asta sunt destul de obosită ca să mai merg undeva până la prânz astfel și acum în balconul camerei de hotel și pictam. Balconul dădea spre zona verde, spa. Pe la ora 11 bătea soarele puternic. Era frumos. 

In timpul asta, Anca se plimba, prin pădure ... 

Nu am facut multe lucruri. 

Totuși, nu m-am plictisit ...



Înainte de prânz mergeam la izvoarele 9,14, pentru apa indicată de doctor. Apa de la izvorul 9 era foarte sărata. Aceste ape conțin oligoelemente deci au concentrații mici de ioni de calciu, magneziu, fier, sodiu, potasiu, dar au concentrații mari de ioni de clor, sulfați, bicarbonati. Aceste ape sunt indicate pentru afecțiuni gastrice, biliare, tulburări gastrointestinale, diabet, probleme renale.Bune, în general. 

Dimineața trebuia sa merg pentru cura de apa la izvorul 5 și 9, dar nu am fost niciodată. Luam  masa de prânz la restaurantul hotelului sau la o terasa. După-masă pe la ora 18 mergeam cu Anca la izvorul 12 și 24 apoi luam cina. Era o plimbare minunată, o ora sau mai mult. Am mers mult, dar asta nu eo problemă pentru mine. Recunosc că nu am urmat riguros acest program de băut ape.

Bisericuță de lemn, foarte veche, adusa din munții Apuseni în Olănești și care păstrează memoria lui Avram Iancu 

Am cunoscut niște doamne foarte simpatice, Carmen și Gabi (la mijloc), din Curtea de Argeș. Aici suntem în Parcul orașului Olănești care are o fântână arteziana cu muzică ... Foarte frumos !! 

Duminica am făcut o plimbare lungă cu Anca la o mănăstire mică din zonă, Comanca, unde am asistat la slujba religioasă. Mânăstirea are doar două măicuțe, este foarte ingrijită ca toate mănăstirele de maici. Slujba era cred înregistrată, iar măicuțele cantau acompaniind preotul. 

Mânăstirea Comanca 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...