joi, 15 aprilie 2021

Vaccinare

 Marți, 13 aprilie, am făcut prima doza de vaccin Pfizer. Irina a făcut programare, în 18 martie, prin call center, la centrul de vaccinare a Palatului copiilor. Am avut emoții până când am primit sms-ul de programare în 8 aprilie. Nu credeam ca merge ca repede. În toată această perioadă am avut stări de anxietate din cauza emoției. După ce am făcut vaccinul am simțit o stare de linie. Azi ea două zi după vaccinare dar nu am avut până acum nicio stare neplăcută .... Doamne ajută !! Rapelul va fi pe 4 mai.

Azi dimineață am făcut o stare de anxietate după ce m-am uitat la știri la TV. Nu știu ce mi-a venit să privesc la TV pentru că știu că știrile îmi fac rău.

Dar am început sa fac niște acuarele și e mai bine.





Îmi place tare mult ce am făcut. Urmează sa adaugă niște desene după ce se usucă bine acuarela ... 



Un comentariu:

  1. I am so relieved tp hear you received your vaccine!. That is what I experienced: RELIEF. Soon you will be able to meet with your friends again two weeks after your last injection. At my workshop in mid-June, we are all vaccinated and will not be wearing masks. The end is in sight! I don't know anyone who had a reaction to the vaccine. Enjoy your weekend and peace of mind!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...